Mimi Fitness: Mindent a zsírégető zónáról

A zsírégetés kulcsa üzemanyagként

kis adagokban fogyás hegyi sprintek a fogyáshoz

Post comments: 19 hozzászólás Valami miatt berögzült a köztudatba, hogy a fogyáshoz bonyolult, fárasztó, költséges módszerekre van szükségünk. Eszünkbe se jut, hogy talán az a jobb megoldás, ami egyszerű, könnyű és ingyen van.

Az igazi zsírégető zóna

A gyaloglást vagy sétálást 5 évvel ezelőtt még én is lefitymáltam. Azt hittem, ez egy lustáknak való félmegoldás.

Tényleg létezik, vagy ez is csak egy a sok fogyokúrás mítosz közül? Ha létezik, akkor valóban az a fogyás kulcsa, hogy a zsírégető zónádban eddz?

A gyaloglás nem csupán az egyik legtermészetesebb emberi képesség, de az egyik legélvezetesebb, legkönnyebb, leghatékonyabb zsírégető a zsírégetés kulcsa üzemanyagként. A mai cikkben szeretném bebizonyítani nektek, hogy miért van ez így. Mindehhez viszont először meg kell néznünk, hogy egyáltalán mitől számít egy mozgásforma jó vagy rossz zsírégetőnek.

Kapcsolat Hogyan égessen zsírt gyorsabban Az emberi test természetes folyamat során, üzemanyagként használva azt, zsírt éget, de szervezetünket rászoktathatjuk, hogy ezt sokkal hatékonyabban tegye. Íme, néhány tipp arra, hogyan változtassa testét jobb zsírégető gépezetté. Viszont ha vesszük a fáradtságot, hogy fitnesz-tervet készítsünk, jobb eredményeket érhetünk el, és gyorsabb zsírégetésre sarkalljuk a testünket. Vágtázó atlétaként sosem rajongtam az állóképességet fejlesztő edzésekért. Már a 60 percnél hosszabb séta vagy futás gondolata is elborzasztott.

Nem csupán biológiailag keressük erre a kérdésre a választ, hanem lelkileg, pszichológiailag is — hiszen nem vagyunk gépek. Vágjunk is bele! Mi a zsírégetés biológiai kulcsa? Életünk során megszokjuk, hogy a jó dolgokért dolgoznunk kell.

A siker nem jön könnyen, a kiemelkedő eredményekért vért és verítéket kell hullatnunk. Ebbe a világnézetbe tökéletesen beleillik az, hogy a zsírégetésért is keményen meg kell dolgoznunk. Talán még a lelkünk mélyén gyökerező vezeklési a zsírégetés kulcsa üzemanyagként is megszólal. Bűnöztünk azzal, hogy elhíztunk, most bűnhődnünk kell hát érte.

Bűnözni könnyű, bűnhődni nehéz. Elhízni könnyű, a zsírtól megszabadulni nehéz. Igazságérzetünk nem lázadozik a gondolat ellen.

5 ok, amiért a gyaloglás a zsírégetés királya | dietcrafting

Logikusan hangzik, hogy a zsír csak akkor ég, ha közben kellemetlenül érezzük magunkat. Ha szenvedünk. Szétválaszthatatlanul összekapcsoltam a fejemben a zsírégetést a szenvedéssel. Úgy képzeltem el a testzsírt, mint egy kanna tartalék benzint, amit az autónk csomagtartójában tartunk arra az esetre, ha kifogyna a tank. Más szóval, egy olyan energiaforrásnak hittem, amihez nagyon macerás hozzájutni.

Félre kell állnunk, ki kell kászálódnunk a kocsiból, hátra kell mennünk, fel kell nyitnunk a csomagtartót, ki kell vennünk a kannát, fel kell nyitnunk a tanksapkát, át kell töltenünk a benzint.

Vagyis meg kell dolgoznunk érte. Mindez logikusan hangzik. Igazságosan hangzik. Egyetlen bökkenő van. Ha régi dietcrafting olvasók vagytok, már biztosan sejtitek, mi az. A bökkenő az, hogy ez az egész nem igaz. A zsírégetéshez valójában nem kell más, csak annyi, hogy ne együnk állandóan. Ha olvastátok az időszakos böjtölésről szóló cikkeket, akkor ezzel nagy újdonságot nem árultam el nektek.

lehet fogyni takarító ház fogyni búvárkodás

A zsírégetés — legalábbis biológiai szempontból — éppen ugyanannyira könnyű és magától értetődő, mint a zsírégetés kulcsa üzemanyagként hízás. Teljesen automatikus.

Az igazi zsírégető zóna – Angels by baci

Egy fűszálat sem kell keresztbe tennünk érte. A testzsír nem egy csomagtartóban tartott tartalék kanna benzin, hanem az a benzin, ami az autó tankjában van.

tengeri moszat fogyás eredményei lefogy felsőtest nő

A zsírégetéshez tehát igazából nem kell csinálnunk semmit. Akkor is zsírt égetünk, ha csak a fenekünkön ülünk, és akkor is, ha mozgunk. Ha viszont mozgással akarunk extra zsírt égetni, akkor paradox módon arra figyelnünk kell, hogy valamit ne csináljunk. Úgy is mondhatnánk, hogy a zsírégető mozgásnak van egy negatív feltétele: ne olyan mozgást válasszunk, amihez a testünk kénytelen az energiaszükségletének nagy részét testzsír helyett szénhidrátokból fedezni.

Mik azok a mozgásformák, amelyeknél testzsír helyett főleg szénhidrátokra támaszkodunk? Ez egy nagyon izgalmas, összetett téma, de ne aggódjatok, nekünk elég most a lényegre koncentrálnunk. A a zsírégetés kulcsa üzemanyagként az, hogy minél magasabb intenzitású az izommunka, annál inkább kénytelen a testünk zsírok helyett szénhidrátra glükózra támaszkodni energiaforrásként.

Vagyis annál kevésbé égetünk zsírt vele.

Minden, amit tudnod kell a zsírégető zónádról! | Peak girl

Nézzük csak meg, miért és hogyan történik ez! Mi történik, ha üldöz egy kardfogú tigris? Tegyük fel, hogy elkezdesz nagy erőkifejtéssel futni.

A zsírégető zónára úgy is szoktunk gondolni, mint az edzéseink egy bizonyos intenzitási fokára, ahol a fő üzemanyag a zsír. Nagyjából a maximális szívverésed 65 százaléka körül ezt a szintet akár súlyzós edzéssel, akár a hagyományosabb kardió variációkkal is elérheted a test számára könnyebb a zsírt energiává alakítani, mint a magasabb intenzitású edzésformáknál, ahol az energiaellátás céljából a szénhidrátraktárakat veszi igénybe.

Valószínűleg nem azért, mert egy vadállat üldöz, de a szervezeted nem igazán érzékeli a különbséget. Lássuk, mi zajlik ilyenkor a motorháztető alatt.

A tested először is egy kicsit lesokkolódik: érzékeli, hogy sok energiára van szükséged, méghozzá baromi gyorsan.

Ehhez sajnos azok az anyagcsereútvonalak, amik oxigén jelenlétét igénylik ilyennek számít a zsírégetés isnem ideálisak, illetve a mozgásban részt vevő izmok számára nem elérhetők.

  • Valóban létezik zsírégető zóna, vagy ez is csak egy a sok fogyókúrás mítosz közül?
  • A pinwormok fogyást okoznak
  • Zsírégető zóna: ennyi legyen a pulzusod, miközben futsz - Fogyókúra | Femina
  • Fogyni paleo
  • Mimi Fitness: Mindent a zsírégető zónáról
  • Hogyan égessen zsírt gyorsabban
  • Folyamatos, tempós fogyás állandó jóllakottság mellett: így adj le … | Zsírégetés Harcosai

Oxigén nélkül kell megoldani a dolgot. Ezért először nagyon gyorsan néhány másodperc alatt felhasználod a vázizomzatban lévő ATP és kreatin-foszfát tartalékokat. Ez jó, sőt, szuper, mert nem kell hozzá oxigén, és tejsavképződéssel sem jár.

  1. Kortalan Testformáló Program
  2. Még több termék Az optimális tempó megtalálására megoldás a zsírégető zóna kiszámítása.
  3. Éget-e zsírot az efedra kivonat?
  4. Ez egy egészségtelen ördögi kör, amiből most már ki fogsz tudni szabadulni!
  5. A 7 legjobb zsírégető táplálék-kiegészítő - Zsírégető maximális

Utána az izmaid még mindig be vannak parázva, ezért továbbra is valami azonnali energiaforrást keresnek. A titkos fegyverhez nyúlnak: elkezdenek szénhidrátot lebontani oxigén nélkül. Ez a folyamat is gyors, de tejsavképződéssel jár anaerob-laktacid anyagcsere.

A tejsav egy részét egyébként képesek vagyunk visszaalakítani glükózzá, vagy akár közvetlenül becsatornázni az izmok aerob anyagcseréjébe és elégetni, ezért ez a jelenség — a közhiedelemmel ellentétben — nem feltétlenül rossz.

Zsírégető maximális

Az aerob energiatermelésnek, és így a zsírégetésnek viszont sajnos van egy szűk keresztmetszete: az, hogy a véred mennyi oxigént képes az izmaidhoz eljuttatni.

Ez az ún. VO2 max érték, ami sok mindentől például genetikai adottságoktól függ, de alapvetően edzésekkel javítható. A zsírégetés kulcsa üzemanyagként úgy kell elképzelni, mint egy motort, ami tuningolható.

Kortalan TestFormáló Program

Skodából persze nem lesz Ferrari, a világbajnok atlétáknak például öröklötten jobb az oxigénszállító kapacitása, mint a legtöbb embernek.

Mégis lehet és érdemes azon a Skodán is javítani. Minél edzettebb vagy, annál több oxigént tudsz az izmaidnak szállítani kemény munka mellett. Minél több oxigént tudsz az izmaidnak szállítani, annál több zsírt tudsz elégetni. Az aerob és anaerob anyagcsere egymáshoz való arányát a lassan és gyorsan összehúzódó izomrostok megoszlása is befolyásolja a mozgás során, de ebbe nekünk most részletesebben nem kell belemennünk.

Zsírégetés

Egyszerű, mint az egyszeregy. Ez történik, ha legyilkolod magad Ha nem vagy túl edzett, vagy edzett vagy ugyan, de magadhoz képest kemény, megterhelő munkát végzel, akkor a tested kénytelen lesz nagyrészt anaerob szénhidrát-anyagcserére támaszkodni.

Vagyis kevésbé nyúl a zsírpárnákhoz. Na de mi történik, ha nincs már több szénhidrát sehol?