2. egynapos diéta: Salátanap

Cseresznye segít a fogyásban

Cseresznye Nagyon könnyen emészthető gyümölcs, rengeteg vitamint és ásványi anyagot tartalmaz. Az egyik legjobb vértisztító.

Néha a kicsi, vállalható változások is jelentős eredményekhez vezethetnek. Ráadásul a kisebb változásokat könnyebb betartani, így hosszú távon is képesek vagyunk e szerint élni.

cseresznye segít a fogyásban

Így még az egészségünk is biztonságban marad, ami egy túlságosan korlátozó diéta esetén nem mondható el. Ellenőrizzük az adagokat!

További cikkeink a témában

Nemcsak arra kell odafigyelnünk, hogy mit eszünk, hanem arra is, hogy mennyit. Ne siettessük az étkezést! Ha túl gyorsan eszünk, nem lesz elég ideje az agynak, hogy felvegye a ritmust, és feldolgozza a teljesség érzését. Mire elkezdjük érezni, hogy feszül a gyomrunk, már rég túlettük magunkat.

cseresznye segít a fogyásban

Forrás: Shutterstock 3. Igyunk gyakran vizet! A megfelelő vízfogyasztás pozitív hatással van az emésztésre és az anyagcserére is.

cseresznye segít a fogyásban

Szánjunk időt az ételkészítésre! Érdemes elkerülni a gyorsételeket, és inkább valami táplálót bevinni a szervezetünkbe. Ha eszünk, akkor csak együnk! Koncentráljunk az cseresznye segít a fogyásban, ne tévézzünk, és ne telefonozzunk.

Hogyan fogyaszt a cseresznye?

Ha nem figyelünk oda, ismét azt érjük el, hogy túlesszük magunkat. A reggeli kihagyása miatt napközben sokkal éhesebbek leszünk, nagyobb a valószínűsége, hogy túlesszük magunkat, ráadásul, ha gyötör a farkaséhség, inkább választunk egészségtelen ételeket. Cseresznye segít a fogyásban reggeli legyen fehérjében és rostban gazdag!

cseresznye segít a fogyásban

Egy snack is lehet tápláló! Nem feltétlenül kell lemondani a nassolás élvezetéről, ha jól választjuk meg a nassolnivalókat. Két étkezés között ehetünk dióféléket, gyümölcsöket, zöldségeket, zöldségcsipszet, házi müzlit, stb.

SZÁMOLGASSUNK... VAGY NE? SEGÍTENEK A SZÁMOK A FOGYÁSBAN?

Szükséges az elegendő alvás! Az alváshiány befolyásolja az étvágycsökkentő hormonok működését, tehát ezáltal az étvágyat is. Használjunk kisebb tányérokat!

Pár nap szerencsére még nem a világ, egy kis étrendi odafigyeléssel, némi visszafogottsággal és picivel több testmozgással könnyen orvosolható a probléma. Ebben segít az alábbi három egynapos diéta. A szervezet nagyszerűen tudja hasznosítani a pürésített gyümölcsökben és zöldségekben lévő tápanyagokat, amelyek segítik a méregtelenítést, és kedvező hatással vannak az emésztésre is.

Így elkerülhetjük, hogy túl sok ételt szedjünk ki, aztán túlegyük magunkat. Ha kisebb tányérról eszünk, hajlamosabbak vagyunk kevesebbet enni.

Itt a nyár és a gyümölcsök tömkelege! Nézzük is gyorsan, hogyan segíthetnek fogyókúrádban a természet legkorábban érő kincsei — mert ugye tudod: a gyümölcs az egészséges diéták egyik fontos alappillére. A legkorábban érő gyümölcsök egyike a földi eper: szerintem ez is a legfinomabb. Úgy gondolom, nem is véletlen, hogy legelőször ez kerül a piacokra. Magas vitamin és antioxidáns tartalma ugyanis segít feltölteni kimerült szervezetünket a téli időszak után.

Együnk több zöldséget! A zöldségek rostban gazdagok, tehát fokozzák a jóllakottság érzését.

A fáradtságmentes fogyás szakértője

Ráadásul tele vannak vitaminokkal és ásványi anyagokkal, amelyek elengedhetetlenek az immunrendszer működéséhez. Vezessünk étkezésnaplót!

cseresznye segít a fogyásban

Mivel idő, mire ezek a kis változások elérik a hatásukat, érdemes étkezésnaplót vezetni, és feljegyezni a tapasztalatokat.