Hasonló témájú cikkeink

Egy boxzsák segít a fogyásban. Menj új utakra

egy boxzsák segít a fogyásban

Így szabadulj meg pocakodtól egy trambulinnal Ha te is ilyen cipőben jársz, akkor talán épp itt az ideje, hogy egy trambulint is beiktass edzéseidbe! Sokan csak gyerekes szórakozásnak tekintik, de a tervszerű és megfelelően végzett trambulinos ugrálás nagyon is hatékony gyakorlatokat kínál azok számára, akik erősebb izmokra, jobb egyensúlyra és kisebb hasra vágynak.

Milyen előnyei vannak a trambulinos edzéseknek?

Balog Vilmos, Zsákolás kezdő szinten

A fogyás trambulinnal nem csak szórakoztató, hanem egészséges is. Az American Council on Exercise szerint a nők percenként 9, míg a férfiak 12 kalóriától szabadulhatnak meg egy kellően intenzív trambulinos edzés során.

2. Ugrálókötelezés

Energiakifejtésed persze több szemponttól is függ majd, úgymint testsúlyodtól, pihenés közbeni anyagcserédtől, illetve az edzés intenzitásától és időtartamától is. A trambulinos edzések felpörgetik a pulzusodat és fokozzák szervezeted oxigénfelvételét is, ami gyorsabb anyagcseréhez vezet.

egy boxzsák segít a fogyásban

Ha mindez nem lenne elég, a trambulinozás nem csak zsírégető hatású, hanem javítja az állóképességet és erősíti az ízületeket is. Egy, a Journal of Physical Therapy Science című tudományos lapban megjelent tanulmány szerint a módosított trambulinos edzések javíthatják a testtartást és az egyensúlyt egy agyvérzést követően.

Mivel ezek a gyakorlatok folyamatosan ismétlődő izom-összehúzódásokból állnak, általánosságban erősítik a testet.

egy boxzsák segít a fogyásban

Más kutatások szerint javíthatják még a testösszetételt, a lipidháztartást, a vérnyomást és a glükóz anyagcserét is, különösen a túlsúlyos személyeknél. Milyen trambulint válasszak?

Ha hetente többször edzel és fogyni akarsz, akkor olyan módszert szeretnél, ami a lehető legrövidebb idő alatt, a legjobb eredményt hozza. Sajnos tuti recept nincs, általában az a jó megoldás, ha variálod a különböző edzésmódszereket. De mi az, amiből érdemes választani, melyek a legjobb kalóriaégető mozgásformák? Futás Akár szereted, akár utálod, egyszerű és hatékony.

Fontos, hogy a megfelelő trambulint válaszd saját céljaidhoz. A zsírvesztés sárkányok den kisméretű trambulinokon például nem fogsz tudni minden összetettebb gyakorlatot elvégezni, ráadásul könnyebben is sérülhetsz le velük edzés közben.

  1. Unod a kardiót? Bokszolj! 7 otthon is elvégezhető gyakorlat | Egészséecomont.hu
  2. Okos botok fogyás vélemények
  3. Kezdőlap A boxzsák fogyáshoz Noha számos fogyókúra létezik, amelyek segíthetnek a fogyásban, nem elegendő kevesebbet enni, ha fogyni akar.
  4. Sikeres fogyás: ez a 8 motivációs trükk segíteni fog!
  5. Unod a kardiót?
  6. Asccience fogyás

Ha szeretnéd leégetni magadról felesleges zsírtartalékaidat, akkor ahhoz nem elég csak ugrándoznod. Trambulinos edzéstervedbe a fekvőtámaszokat, a guggolásokat és más pliometrikus gyakorlatokat is fel kell majd venned.

egy boxzsák segít a fogyásban

Ezek a mozgások erősítenek és javítják állóképességedet is. Továbbá mivel több izmot is megmozgatnak, fokozzák anyagcserédet, ami segít a fogyásban. Keress tehát egy olyan trambulint, amivel biztonságosan elvégezheted ezeket a gyakorlatokat.

egy boxzsák segít a fogyásban

Ügyelj rá, hogy a kinézett modell biztosan elbírja testsúlyodat — készülnek kifejezetten súlyosabb használók számára is! Webáruházunkban például számos, kg teherbírású trambulint is egy boxzsák segít a fogyásban, ezek biztosan kibírják még a legkeményebb edzéseket is! Ügyelj arra is, hogy beférjen arra a helyre, ahol használni szeretnéd, de ne válassz túl kicsit sem a fent említett okokból!

Amennyiben van kerted, úgy mindenképp a kültéri óriástrambulinokat ajánljuk, amiket megtekinthetsz IDE kattintva.

Boxkesztyű A kesztyűk különböznek a formatervezésben, kivitelezésben és az anyagukban, ha rossz típust választunk, károsíthatják a kesztyűt és kárt okozhatunk magunknak vagy ellenfelünknek. A kesztyűk két alapvető kategóriába sorolhatók: tréning kesztyű és meccs kesztyű. Bokszkesztyű - edzésre és mérkőzésekre is használható. Ezek a kesztyűk általában strapabíróbbak és bélésük miatt elnyelik az ütések erejét.

Ha nincs lehetőséged ilyen nagyméretű trambulinon edzeni, a szobai minitrambulinok is jó megoldást nyújthatnak - bár tény, hogy a fekvőtámaszos gyakorlatokra ez a méret nem elegendő. Hogyan kell trambulinnal edzeni? Minden edzésformára jellemző, hogy ha túl sokáig csinálod ugyan azokat a gyakorlatokat, akkor egyrészt idővel megunod majd őket, másrészt tested is hozzájuk szokik, így egyre kevésbé lesznek hatásosak céljaid elérésében.

A megoldás: tedd változatosabbá edzéseidet!

Mi kell a bokszoláshoz?

Időnként adj hozzá új gyakorlatokat is rutinjaidhoz. Eleinte például végezz oldalra ugrásokat, terpeszugrásokat és csípőfordító ugrásokat is. Tanuld meg megfelelő testtartással csinálni ezeket, majd egy-két héten belül tanulj be egy új gyakorlatot is, amit hozzáadhatsz rutinodhoz.

Idővel így lesz miből válogatnod, és tested nehezebben szokik majd hozzá változatos edzéseidhez. Persze nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy egy trambulinos vagy bármilyen edzésterv nem helyettesítheti az egészséges étkezést.

egy boxzsák segít a fogyásban

Amellett, hogy rendszeresen végzed trambulinos fogyasztó gyakorlataidat, ügyelned egy boxzsák segít a fogyásban arra is, hogy megfelelően táplálkozz!