Sprintelés – a villámgyors zsírégetés

Lefogyok sprintelve

Kezdd el! Először is válaszd ki, milyen kardiomozgást akarsz végezni.

lefogyok sprintelve

Több lehetőséged is van! Ha szabad levegőre vágysz, kocogj, biciklizz vagy választhatod a nordic walkingot, de az egyszerű gyors gyaloglás is megteszi.

lefogyok sprintelve

Ha az edzőtermet választod, akkor ott van a bicikli, lefogyok sprintelve futópad, az ellipszistréner, lépcsőzőgép, vagy a legújabb őrület, a Cardio Wawe. Ezek egy részét akár otthonra is megveheted! Lefogyok sprintelve lényeg, hogy élvezd a mozgást, hiszen ha nem élvezed, úgysem fogod hosszú ideig csinálni!

  • Orális rögzítés fogyás
  • Sprintelés – a villámgyors zsírégetés | Well&fit

Márpedig igazán akkor lesz értelme a dolognak, ha legalább heti 3-szor csinálod. De persze váltogathatod is a mozgásformákat — ez csak növeli a hatást! Ez természetesen attól is függ, hogy milyen az állóképességed, de ha nulláról kezded, akkor sincs baj!

lefogyok sprintelve

Kezdd néhány perccel, és fokozatosan növeld az adagot. A lényeg a kardioedzésben nem az intenzitás, hanem az időtartam — a cél az alkalmankénti min.

Próbáld erre időt szakítani — a legjobb módszer, ha fix időpontokat tűzöl ki magadnak, és ehhez igazítod a többi programodat!

lefogyok sprintelve

Természetesen itt sem jó a túlzás — nem kell órákon át edzened, ezzel nem érsz el jobb eredményt, csak sérüléseket és túledzettséget!

A pihenőnap pedig éppen olyan fontos, mint az edzés!

Sprintelés – a villámgyors zsírégetés

Ahhoz, hogy fenntartsd jelenlegi edzettségi szintedet napot eddz egy héten. Ha fogyni szeretnél, legalább 4 napot iktass be.

Intenzitás Hogy milyen intenzíven kell dolgoznod? A beszélgetős teszt jó mutató — ha még tudsz beszélni közben, zsírégető tartományban van a pulzusod.

Ha már nem, akkor állóképességet növelsz.

lefogyok sprintelve

Persze ez lefogyok sprintelve baj! Ahogy egyre edzettebbé válsz, ez a tartomány is változik majd! Minél intenzívebben dolgozol, annál több kalóriát égetsz.

lefogyok sprintelve

Ám vedd figyelembe, hogy a zsírégetés csak kb. És vajon tudsz sprintelni 20 percen túl?

  • Fogysz szülés után
  • A futás 5 alapszabálya - ha fogyni szeretnél - Te tested - Te döntésed

A lényeg Egy a lényeg: ha eddig nem mozogtál, akkor éppen itt az ideje, hogy belekezdj! Nem baj, ha kicsiben, nem baj, ha lassan, de ahogy rákapsz az ízére, megszereted, és hiányozni fog, ha kimarad!

Ha azonban tényleg  fogyni szeretne vele, akkor csalódni fog - hacsak nem tart be pár szabályt. A Huffington Post összeszedte, mik azok, amikkel hatásosabbá tudja tenni az edzését. Ne eddzen mindig ugyanúgy Bizonyára ön is tisztában vele, hogy az edzéseknél kell a változatosság, máskülönben a szervezet hozzászokik az adott terheléshez, így egy idő után nem lesz eredménye a dolognak.