A KÖVÉR EMBER ERŐS EMBER!

Ülj fel fogyni. WOW0821240209BLCLJLLLML

ülj fel fogyni

Ez óriási különbség, ha minden nap fogyasztasz vajat. Cseréld le legalább vajkrémre, de a legjobb, ha sovány sajtkrémet használsz helyette. Mindig nézd meg a termék címkéjén a zsírtartalmat! Ha szendvicsfüggő vagy, akkor csupán a vaj és szalámi lecserélésével látványos eredményeket érhetsz el a fogyásban!

Az eredményes fogyókúra pszcihológiája

Sajtot is teszel a szendvicsedre? Ezzel is sokat tehetsz a fogyásodért. Amennyiben rendeled az ebédedet, akkor rendelj olyan helyről, ahol fel van tüntetve az ételek zsírtartalma, és figyelj, hogy az ebédedben 25g alatt legyen a zsír mennyisége! És sorolhatnánk a példákat.

A lényeg, hogy nézd meg tételesen, milyen magas zsírtartalmú ételeket fogyasztasz, illetve milyen ételek elkészítéséhez használsz sok zsírt. Szerencsére ma már könnyen megtudhatod, mi mennyi zsírt tartalmaz, legyen szó akár szupermarketben vásárolt élelmiszerekről, akár rendelt főtt ételekről. Szánj rá egy kis időt, és hamarosan fejből tudni fogod, miket kerülj és mit preferálj.

Fehér kenyér helyett válassz szénhidrátcsökkentett péktermékeket vagy extrudált kenyeret. Utóbbira egyeseknek nehezebb átállni, de a csökkentett szénhidrát-tartalmú, egészségesebb kenyeret, zsömlét, kiflit viszonylag könnyen meg lehet szokni.

Tapasztalni fogod, hogy egy idő után már jobban fog esni, mint a régi, jól megszokott fehérkenyér. Ha tésztát eszel, válassz durumtésztát, vagy más, szénhidrátcsökkentett verziót.

Egyél kevesebb burgonyát, több rizst, barnarizst, vagy — ami még jobb — fogyassz édesburgonyát. Amikor mégis krumplit eszel, lehetőleg ne bőolajban kisütött hasábburgonya legyen, hanem főtt krumpli, burgonyapüré, vagy legrosszabb esetben sütőben olaj nélkül sütött hasáb.

  1. A legrosszabb dolgok, amiket férfiak mondtak szex közben - Nők mesélték el Ha hasizomedzésről van szó, szinte mindenkinek rögtön a felülések jutnak eszébe, ami nem véletlen.
  2. Legalábbis erősen ragaszkodik a meglévő rossz szokásaihoz, az biztos!
  3. Akaratlan fogyás serdülő
  4. Hordani végre a bikinit, nem törülközőbe csavarva vészelni át a nyarat?

Ám a legjobb alternatívák az édesburgonya mellett az olyan köretek, mint például a hajdina, a bulgur, vagy a kuszkusz. A zöldség is szénhidrát, csak egészen más, mint a finomliszt, a  burgonya, vagy a tészta. Használd nyugodtan minden étkezéshez! Paprika, paradicsom, uborka, saláta, retek és bármilyen nyers saláta fogyasztása az étkezéseidhez nagyban hozzájárul a fogyáshoz.

Ezeket soha ne hagyd ki, lehetőleg minden étkezés mellé fogyassz nyers zöldségeket! Segíti az emésztést és eltelít, azaz kevesebb kalóriát tudsz bevinni.

WOW0821240209BLCLJLLLML

Nem kell feltétlenül csak salátát enned önmagában, de mindenképpen tartalmazzon minden étkezésed valamenyi friss, nyers zöldséget. A grillezett vagy párolt zöldségek is a barátaid: padlizsán, cukkini, brokkoli, karfiol, répa stb. Ezeket fogyaszthatod köretként, főételként vagy kiegészítésként. Mint említettük, a szervezet elraktározza a felesleget. Ezért mindig csak annyit egyél, ami után már nem vagy éhes. Étkezz gyakrabban, több kisebb adagot fogyassz, mint ritkán sokat!

Account Options

Napi egyszer, kétszer, de még háromszor étkezni sem optimális. Tévhit, hogy ha éhes vagy, akkor jól csinálod a fogyókúrát! Ugyanakkor figyelj arra, hogy ne edd túl magad. Ne egyél unalmadban, bánatodban vagy csak élvezetből. Hagyj fel a nassolással, pontosabban a hagyományos verzióval.

ülj fel fogyni

Nos, a cukor külön bekezdést érdemel. A legtöbben ugyanis erről tudnak a legnehezebben leszokni. A csokoládéra, süteményekre, cukros pudingra stb. Mi több, összeturmixolhatod gyümölcsökkel. Egy jó kazein fehérje nem csak a nassolást, hanem egy-egy teljes étkezést is kiválthat, hiszen — más, gyorsan felszívódó fehérjékkel ellentétben — tartósan biztosítja a jóllakottság érzetét, emellett felérhet egy gasztronómiai élménnyel és maximálisan kielégítheti az édesség iránti vágyat, miközben hozzájárul a fogyáshoz.

Diétázók számára a kazein főleg a micelláris kazein igazi jolly joker. Ha rajongsz az esti csipszfogyasztásért, akkor a hagyományos, bőolajban kisütött burgonyacsipszek helyett fogyassz zöldségcsipszet. Meg fogsz lepődni, milyen finom tud lenne a cékla, a répa, vagy a zeller csipsznek elkészítve.

Te magad is meg tudod ülj fel fogyni, illetve készen is kaphatók ilyen termékek. Természetesen ezt is csak módjával edd, hiszen főleg a boltban vásárolt verzióknak magas lehet a zsírtartalmuk!

De a burgonyacsipsznél mindenképpen előnyösebb. Ami még jobb, ha nyers ülj fel fogyni, fehérrépát, zellert stb. Esti nasinak egy jó zöldség mártogatós is kitűnő választás. Reggel, délelőtt és kora délután jobban megengedhetők a magasabb zsír- és szénhidrát-tartalmú ételek, míg az estéhez ülj fel fogyni figyelj arra, hogy ezekből egyre kevesebb legyen, a fehérjéből pedig több.

A fogyókúra határideje

Ez egy egyszerű, de nagyon hatékony elv. Nem a mennyiségről van szó, hanem a tápanyag összetételről. Még csak spórolnod sem kell vele. Az viszont már nem mindegy, milyen köretet választasz ezekhez.

Tehát este egyél sok fehérjét, valamint kevés szénhidrátot és zsírt vagy akár semennyit. Vacsoránál kerüld a kenyeret, a burgonyát, a rizst; preferáld a sovány húsokat, sovány felvágottat akár egy kevés szánhidrát-csökkentett kenyérrela túrót, a halakat, a párolt zöldségeket, a kazein fehérjét stb.

Muszáj időt és energiát szakítanod erre. Amennyiben egyáltalán nem sportolsz, akkor ne gondolj nagy dologra: Ha eleinte minden nap sétálsz egyet, kezdésnek az is jó.

ülj fel fogyni

Ha már belefér egy kis futás, vagy saját testsúlyos edzés, vagy egy félórás aerob edzés a YouTube előtt, akkor csináld azt. Ha teheted, járj el heti 3 alkalommal edzőterembe, menj el focizni, vagy ülj fel a kerékpárra minden másnap és tekerj egy kört. Ha rászánod magadat és az életed részévé teszed a sportot, akkor a következőket fogod tapasztalni: Csak elkezdeni nehéz, utána könnyű belejönni. Valóban az életed részévé válik, igényled, élvezed. Azon kapod magad, hogy nem megerőltető sem ülj fel fogyni, sem energiát szakítani rá.

ülj fel fogyni

Lelkileg sokkal jobban érzed magad, ülj fel fogyni, kiegyensúlyozottabb vagy. Drasztikusan csökken a stressz, könnyebben veszed az élet akadályait.

A KÖVÉR EMBER ERŐS EMBER!

Növekszik az állóképességed, az általános erőnléted, az energiaszinted. Eltűnnek a ülj fel fogyni. Ez nagyon fontos, hiszen bármilyen diétát követsz is, legjobb esetben eltűnnek a plusz kilók, de ettől önmagában nem lesz sportos, formás alakod.

Ehhez elengedhetetlen a sport. Szóval kezdd el! Bármilyen apró lépést is teszel, megéri — és meg is térül.