Zsírégető szupererősítés

Vizi Erzsébet A combizom edzése jelenti a legnagyobb próbát, ha alakformálásról van szó, hiszen csak rendszeres és kemény tornával lesz feszes és izmos ez a terület. A legjobb, ha egyből kihívásként kezeled az edzést, és adsz magadnak cirka egy hónapot, ami alatt próbálod a legtöbbet kihozni az erősítésből. Elsőként a megfelelő állóképesség miatt elengedhetetlen, hiszen az egész testet ezek az izmok tartják meg.

Kosárba teszem Leírás Leírás Az Edzésprogram 8 hét kezdő és 8 hét középhaladó edzéstervet tartalmaz, valamint 10 db videót, amire otthon mindenféle eszköz nélkül eredményesen tudsz edzeni!

A Program a kezdőtől a középhaladó szintig eljuttat 16 hét alatt!

A csomag tartalma:

A kezdő edzés Kardió Light-ja, nem tartalmaz se guggolásokat, se ugrálásokat, ezáltal kíméletesen szoktat hozzá a mozgáshoz és nem terheli le az ízületeket. Kíméletesen, de annál hatásosabban olvasztja le Rólad a zsírt és erősít meg Téged a középhaladó kardió edzéshez! Ahogy a kardió, úgy az zsírégető szupererősítés gyakorlatok is nehezednek a két szint között, így ad egyre több terhelést a testnek, ami által folyamatosan zsírégető szupererősítés, gyönyörűen formálódik. A 16 hét után a tested, lelked zsírégető szupererősítés megerősödik, a felesleges zsír a kardió edzések által szépen olvad, az erősítő edzések következtében pedig formálódik, feszesedik!

A közkedvelt kardió light-al kíméljük az ízületeinket, miközben zsírt égetünk. Az erősítő edzésekkel pedig, saját testsúlyunkat használva formáljuk az egész testünket.

Kapcsolódó termékek.