Muszáj futnom a fogyáshoz? 4 kérdés a fitnesz szakértőnek

Zsírvesztéses súlyzó rutin

Minden bizonnyal hallottad már te is azt a kifejezést, hogy egy edzés vagy egy étel képes arra, hogy a zsírt izommá változtassák.

gyorsan elveszíti az oldalsó hasi zsírt hogyan lehet lefogyni az alsó has súlyát

Ahhoz, hogy világossá váljon, hogyan zajlik le az életmódváltást követő változás az emberi testben, meg kell egy kicsit érteni a zsírvesztéses súlyzó rutin biológiai hátterét. Hogyan lesz izom a zsírból?

mitől kakil a fogyás hogyan veszítik el a testépítők a testzsírt

Az izom és a zsír két teljesen különböző szövet, radikálisan eltérő felépítéssel. Éppen ezért teljesen lehetetlen, hogy az egyik a másikká alakuljon.

Tényleg nem fogok lefogyni, mert utálok futni? 4 kérdés a fitnesz szakértőhöz

A kifejezést kizárólag átvitt értelemben lehet kezelni. Ez azt jelenti, hogy azok az ételek és edzések segítenek a zsírvesztéses súlyzó rutin izommá alakítani, melyek egyszerre támogatják azt, hogy zsírt égessen a szervezeted és mellette izmokat is fejlesszen. A valóságban tehát nem a szövetek alakulnak át, hanem két folyamat megy végbe párhuzamosan.

hiit zsírégetés rutin cko fogyni

Ahhoz, hogy ez így történjen, jelentős életmódbeli változásokra van szükség. Az izmokat nagyon sok kalória fenntartani, míg a zsírszövetet kevés.

  • Néninger Nóri (n_neninger) - Profile | Pinterest
  • A szálkásítás alatt a test zsír százaléka lemegy körülire, ami már súrolja az egészségtelen határát.
  • Sims 4 fogyhatnak
  • Szálkásítás: Így érd el az áhított eredményt gyorsan. | Intenset blog

Éppen ezért, amikor diétázni kezdesz, akkor a szervezeted nagyon gyakran nemcsak a zsírból, de az izmokból is táplálkozik, így a fogyás során az izomtömeg is csökken. Ez az anyagcsere lassulásához, a formák megereszkedéséhez, majd pedig hosszú távon visszahízáshoz vezet.

Gerinctorna és stretching (50 perc)

Ha azt szeretnéd, hogy ne csak vékonyabb, de izmosabb és feszesebb is legyél, akkor nemcsak egy fehérjékben gazdag étrendre lesz szükség, de arra, hogy rendszeresen mozogj. Az edzés során a szervezet energiát, kalóriákat használ fel, ami meggyorsítja a fogyást. Emellett, ha a tréning megfelelő mértékben terhelő, akkor a szervezet rákényszerül, hogy izmokat is fejlesszen. Erre a kardió jellegű mozgások - például a futás - nem igazán alkalmasak, azonban egy HIIT típusú vagy erősítő edzés annál inkább.